Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Vad tycker ni?

Av Erica - 7 mars 2010 20:04

Vad tycker ni är ungt för att få barn?

- Jag tycker själv inte att dom som är 20år är JÄTTE unga eftersom många föräldrar är som jag var när jag fick Neo runt 16-17år!  Men sedan påstår jag inte att man inte ÄR ung då, men man är ju inte "extremt" ung heller :P Ni fattarvad jag menar. :P


Vad tycker ni?

 
 
Ingen bild

Inna

7 mars 2010 21:04

Jag tycker att om man är yngre än 15 då är man för ung för att skaffa barn, för då har inte kroppen utvecklats färdigt. Fast alla människor är ju olika, jag har läst en tjejs blogg som blev gravig när hon var 13 (!) Min personliga åsikt är att det är liiiite för tidigt, då man själv räknas som barn, hehe :)
Kram

 
Ingen bild

Cajsa

7 mars 2010 22:45

jag tycker inte att det finns någon ålder som är för ungt. Bara man känner sig redo och verkligen vet att bilda familj är det man vill :)

 
malin

malin

8 mars 2010 09:50

Jag tror inte det finns någon ålder för att vara mamma! :) Det är nog en mognad sak. Eller vad man ska kalla det. Jag tror att en 16 åring KAN vara minst en lika bra mamma som en 30 årig kvinna som får sitt första barn.
Men själv tycker jag att 14-15 är lite ungt. Men 16-17 är nog okej. Då har man iaf gått ut grund skolan. :) Men som sagt, jag tror inte det finns någon exakt ålder på vad som är en bra mamma eller inte. Bara man är mogen och redo att ta det ansvaret! :)

http://malinjosefiine.blogg.se

 
Evelin

Evelin

8 mars 2010 16:40

Planerade ni att skaffa barn?

http://storasysterevvis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 april 2010 09:46

http://mammatillneo.blogspot.com om ni vill läsa mitt bloggande så är det denna länken som gäller :) kram på er <3 ...

Av Erica - 5 april 2010 15:23

Glad påsk allihopa, som var typ i förgår eller nåt? haha.   Påskafton spenderades iallafall med Erika, Jimmy och deras två pojkar, det var jätte trevligt, snackade, åt god mat och busade med småttingarna såklart, vi var även en runda i staden i l...

Av Erica - 18 mars 2010 12:27

Igår kom Erika och barnen hit vid 12-tiden, vi gick och handlade, gjorde persiko paj och hade allmänt trevligt, barnen busade och hade så skoj, det är kul att se :) hihi. Sedan kom Jimmy hit efter skolan och det blev mat på schemat - baby soppa, som ...

Av Erica - 16 mars 2010 10:17


  

Av Erica - 16 mars 2010 10:09

Hej folket. Vi har varit ute på promenad för en stund sedan, gick till affären och handlade, Neo såg väldigt trött ut så jag gick och la honom och han somnade nästan med en gång. Tror att han blir lite tröttare av sin förkylning som spökar i kroppe...

Ovido - Quiz & Flashcards