Alla inlägg under april 2010

Av Erica - 28 april 2010 09:46

http://mammatillneo.blogspot.com

om ni vill läsa mitt bloggande så är det denna länken som gäller :)

kram på er <3

Av Erica - 5 april 2010 15:23

Glad påsk allihopa, som var typ i förgår eller nåt? haha.


Påskafton spenderades iallafall med Erika, Jimmy och deras två pojkar, det var jätte trevligt, snackade, åt god mat och busade med småttingarna såklart, vi var även en runda i staden i lördags, shoppade lite och käkade mat, mysigt :) Vädret var kanon rent ut sagt! Trevligt som bara den!


Idag gav jag min kära pojkvän sovmorgon, så jag och Neo gick upp vid 8.00 och jag började baka bullar :O haha, familjen tyckte om dom och åt upp en hel påse, resten la jag ner i frysen ifall det kommer besök så är de bra att ha där :)


Jag gjorde även massa mat till Neo igår och la i frysen, det blev fisk med potatis och massa grönsaker såklart! :)


Har beställt hem 3 böcker också, av Katarina von Bredow :)


Nu måste ja kila. Puss Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards