Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Tankar..

Av Erica - 15 mars 2010 21:26

En 18årings tankar, En flickas tankar, En tonårings tankar, En morsas tankar!


Finns så mycket som snurrar i mitt huvud, tex. hur ska man hjälpa en vän som inte mår bra? En annan vän ställs inför många olika val och en annan inför en stor sanningen eller kanske väljer lögnen?


Man kan inte hjälpa alla.. men jag ska göra så gott jag kan för att stå bredvid och stötta även om jag inte kan göra mer än att finnas till hands.. tror inte att folk vet vad jag syftar på, men en sak kan jag säga, vissa gör fel MEN den som också gjort fel står mig väldigt nära och har ett hjärta av guld och jag tänker stötta till tusen! Mer än så tänker jag inte säga..


Man kan inte räcka till för alla sina vänner alltid kanske, men jag försöker så gott jag kan! För jag älskar er!

 
 
Mia, 17år och mamma  till William och Marcus

Mia, 17år och mamma till William och Marcus

16 mars 2010 08:32

Jadu, jag har själv samma problem.. "häng magen".
Som jag brukar kalla för kängru-påse, haha!
Jag gör 100 situps om dagen, vilket jag nu gjort i ca 1månad. Och de börjar redan nu ge resultat! Så det ända jag kan rekomendera är att göra situps. Sedan så promenerar jag en hel del med, de tränar ju hela kroppen. Man får ju antränga alla kroppens delar när man puttar en barnvagn.

//Kram, Mia

http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

 
Mia, 17år och mamma  till William och Marcus

Mia, 17år och mamma till William och Marcus

16 mars 2010 08:34

Jo just det! Finns faktiskt ett till knep att få fast mage!
Rocka rockring!
Jag ska ta och köpa mig en från leksaksbutiken så fort jag bara kan. Har hört att det ska vara välldigt effektivt att använda rockring, man rullar ju på höfterna! :D

//kram, Mia

http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

 
snart pappa.

snart pappa.

16 mars 2010 09:26

Fina namn som du tog som förslag :)
och roligt att en mammablogg tittade förbi. Ska följa den här :)

http://pappatobbe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 april 2010 09:46

http://mammatillneo.blogspot.com om ni vill läsa mitt bloggande så är det denna länken som gäller :) kram på er <3 ...

Av Erica - 5 april 2010 15:23

Glad påsk allihopa, som var typ i förgår eller nåt? haha.   Påskafton spenderades iallafall med Erika, Jimmy och deras två pojkar, det var jätte trevligt, snackade, åt god mat och busade med småttingarna såklart, vi var även en runda i staden i l...

Av Erica - 18 mars 2010 12:27

Igår kom Erika och barnen hit vid 12-tiden, vi gick och handlade, gjorde persiko paj och hade allmänt trevligt, barnen busade och hade så skoj, det är kul att se :) hihi. Sedan kom Jimmy hit efter skolan och det blev mat på schemat - baby soppa, som ...

Av Erica - 16 mars 2010 10:17


  

Av Erica - 16 mars 2010 10:09

Hej folket. Vi har varit ute på promenad för en stund sedan, gick till affären och handlade, Neo såg väldigt trött ut så jag gick och la honom och han somnade nästan med en gång. Tror att han blir lite tröttare av sin förkylning som spökar i kroppe...

Ovido - Quiz & Flashcards