Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Två ny fråga, Två nytt svar !

Av Erica - 9 mars 2010 11:05

Evelin:

Okej :) Vill ni ha fler sen? Och hur många skulle ni vela ha då? :D Lite nyfiken bara :)


Svar:

Ja, vi vill ha fler barn, om några år, jag och simon vill först ha jobb så att vi kan flytta hemifrån och försörja oss själva och våra barn innan det blir fler, det tycker jag handlar om en mognads sak faktiskt! Vi har pratat mycket om  barn och vi har sagt att 2st vill vi ha, så ett till barn hoppas vi att det blir MEN om några år! Nu är Neo all vår fokus :D


Inna:

Tänkte också ställa en fråga: kommer du att börja plugga nu i höst och var i så fall? Vad vill du bli i framtiden? :)
Kram


Svar:
Hej Inna :)

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra i höst, jag är inskriven på arbetsförmedlingen och kanske får något jobb (timmar) då, annars kanske det lutar åt att gå komvux, och först läsa upp mina betyg. I framtiden vill jag bli Barnmorska, inte en som förlöser utan jag vill jobba som BM på mödravården (MVC) och mäta magen och lyssna på hjärtat o allt sånt :) Kram Kram

 
 
Ingen bild

Inna

9 mars 2010 11:32

Tänkte också ställa en fråga: kommer du att börja plugga nu i höst och var i så fall? Vad vill du bli i framtiden? :)
Kram

 
nadja - 17 år och mamma

nadja - 17 år och mamma

9 mars 2010 12:12

SVAR; Jag skrev aldrig att jag sa att man skulle ut och festa, bara att man ska passa på att leva livet så länge man kan. För jag hoppas att du inte rekommenderar unga tjejer att skaffa barn. Jag gör då inte det.

http://nadja92.blogg.se

 
Erika

Erika

9 mars 2010 13:17

Jag är mogen även fast jag har 2 ;) Hehe nä men förstår vad du menar. Tycker heller inte att vem som helst ska skaffa ett andra barn. För tycker man att det är jobbigt med 1, så ska man definitivt inte skaffa ett andra :)

Du, Milton har med blivit sjuk nu, och ja tror inte han är frisk till Torsdag :/ Men jag hoppas du kan ses en annan dag?
Ring mig idag om du kan, för från och med imorgon så är jag hemma hos Andy och Ika och då har jag ingen telefon^^

http://eriikabjoorkman.blogg.se

 
Ingen bild

Inna

9 mars 2010 13:37

Vad kul! :) Tack för att du svarade! :D
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 april 2010 09:46

http://mammatillneo.blogspot.com om ni vill läsa mitt bloggande så är det denna länken som gäller :) kram på er <3 ...

Av Erica - 5 april 2010 15:23

Glad påsk allihopa, som var typ i förgår eller nåt? haha.   Påskafton spenderades iallafall med Erika, Jimmy och deras två pojkar, det var jätte trevligt, snackade, åt god mat och busade med småttingarna såklart, vi var även en runda i staden i l...

Av Erica - 18 mars 2010 12:27

Igår kom Erika och barnen hit vid 12-tiden, vi gick och handlade, gjorde persiko paj och hade allmänt trevligt, barnen busade och hade så skoj, det är kul att se :) hihi. Sedan kom Jimmy hit efter skolan och det blev mat på schemat - baby soppa, som ...

Av Erica - 16 mars 2010 10:17


  

Av Erica - 16 mars 2010 10:09

Hej folket. Vi har varit ute på promenad för en stund sedan, gick till affären och handlade, Neo såg väldigt trött ut så jag gick och la honom och han somnade nästan med en gång. Tror att han blir lite tröttare av sin förkylning som spökar i kroppe...

Ovido - Quiz & Flashcards