Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Erica - 10 mars 2010 13:16

    

När Neo var jätte mini bebis :D hihi sötis!

Av Erica - 10 mars 2010 12:14

Har aldrig nämt i bloggen innan att jag ska få en liten kusin i sommar, eller runt 1 Augusti tror jag att bebisen är beräknad, jag hoppas att allt går bra och vi längtar som bara den allihopa =)

Av Erica - 10 mars 2010 12:11

Cajsa:

Funderar ni på att göra ett syskon till Neo?:)


Svar:

Ja, om några år vill både jag och simon skaffa ett andra barn, men det blir först när vi har jobb och eget boende och Neo är så stor att han kan hjälpa till lite så att han känner sig delaktig i sitt syskon, så känner både jag och simon! man ska inte stressa fram ett barn "bara för att" tycker vi, visst saknar man magen och sparkarna osv.. men man ska också kunna försörja ett till barn och ha tid med två, så vi väntar några år :)

Ovido - Quiz & Flashcards