Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Erica - 2 mars 2010 12:14

Ja, det var ett tag sedan jag uppdaterade, men har haft mycket saker för mig!


Vi har varit på BVC för 1års kontroll i Onsdags, allt gick bra och Neo vägde något på 10,6kg, stor och duktig kille :)


Igår kom Erika & Jimmy med sina pojkar hit, så gick vi ner till öppna förskolan tillsammans, jätte trevligt och barnen hade kul som bara den :) Sen kom Evelina dit och vi gick hem tillsammans och fikade hos mej allihopa, trevligt :)


Nu ligger Neo i vagnen där ute och sover, dörren är självklart öppen och vi ser honom hela tiden, det är bra för små barn med frisk luft, och även för alla andra som inte är små såklart :P


Snön börjar töa och solen börjar titta fram, mysigt som bara den, så jag har köpt ett par vår skor, VITA faktiskt :D hehe, brukar aldrig köpa vita skor annars, men nu så :)


På tisdag (om en vecka) så ska jag klippa mej och färga slingor hos frisören, ska nog bli bra :D !!!


På fredag åker jag och Neo bussen med Erika och hennes barn för att fira Bella, som fyller år :) ska bli trevligt!


Nu ska jag kila. puss&kram.

Ovido - Quiz & Flashcards