Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Fruuulllee

Av Erica - 7 mars 2010 10:31

Imorse vaknade Neo vid halv 8 tiden, då gick vi alla 3 och köpte frulle, gott som bara den! Neo går stor del av biten till affären nu och även inne i affären går han hela tiden, det är så kul att se :D Nu sover han förmiddag så jag passar på att blogga lite, igår var vår vän Åsa här och stannade till ca 10-tiden tror jag, det var trevligt, vi lagade god mat och snackade en massa, Neo gillar Åsa, haha han ville upp till henne ett par gånger, det är kul att se att mina vänner och min son tycker om varandra! :D Tack för en rolig kväll Åsa! :)

 

Idag ska min morbror's tjej ha ett mary kay party, allstå massa smink då, så vi ska dit jag mamma och självklart tar vi med oss min fina son dit :)


Imorgon ska vi också till min morbror för att fixa med min morfars present, men det är öppna förskolan imorgon med och det vill jag inte missa, så dit ska vi med! :) hihi.


Tisdag: Klippa och Slinga håret, naaaaaaaajs :D!


Nu kommer en bild på min fina Neo (<3)

  

 
 
Evelin

Evelin

8 mars 2010 11:11

Jag tycker inte heller att man är jätte ung när man är och och får barn. Eller ja man är ju ung. Men inte så man blir lixom "Men ska dom ha barn och är så unga" När man är 17-18 år eller yngre tycker jag man är ung. Min mormor var 19 när hon fick min morbror. Och jag tycker det inte är så ungt men inte gammalt heller. Min mamma var 22 när hon fick mej. Så jaa man är ju inte gammal. Men ung endå. Svårt att förklara det där. :)

http://storasysterevvis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 april 2010 09:46

http://mammatillneo.blogspot.com om ni vill läsa mitt bloggande så är det denna länken som gäller :) kram på er <3 ...

Av Erica - 5 april 2010 15:23

Glad påsk allihopa, som var typ i förgår eller nåt? haha.   Påskafton spenderades iallafall med Erika, Jimmy och deras två pojkar, det var jätte trevligt, snackade, åt god mat och busade med småttingarna såklart, vi var även en runda i staden i l...

Av Erica - 18 mars 2010 12:27

Igår kom Erika och barnen hit vid 12-tiden, vi gick och handlade, gjorde persiko paj och hade allmänt trevligt, barnen busade och hade så skoj, det är kul att se :) hihi. Sedan kom Jimmy hit efter skolan och det blev mat på schemat - baby soppa, som ...

Av Erica - 16 mars 2010 10:17


  

Av Erica - 16 mars 2010 10:09

Hej folket. Vi har varit ute på promenad för en stund sedan, gick till affären och handlade, Neo såg väldigt trött ut så jag gick och la honom och han somnade nästan med en gång. Tror att han blir lite tröttare av sin förkylning som spökar i kroppe...

Ovido - Quiz & Flashcards