Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Dagis kö

Av Erica - 16 februari 2010 14:08

Fick precis hem en lapp i brevlådan, öppnar det och läser att Neo står i kö till dagis plats, lite blandade känslor, ska ärligt säga att jag sitter och gråter lite, min pojke har blivit så stor nu, men det blir nog bra, han är inte blyg av sig och leker gärna med andra barn så det kommer nog att gå jätte bra. Det här med tårar, jag är lite stolt också över att jag tagit tag i detta med tagis! hehe.

 

På söndag fyller Neo 1år :D hihi. Fick precis ett sms från Erika, så skrev tillbaka att dom är välkomna att fira Neo på söndag, då släktingar också kommer, ska bli trevligt som bara den. Jag och Simon slog in några av hans presenter igår, hihi, mysigt :D

 

Nu ska jag kila. Pusspuss

Frästen, vilka läser? :)

 
 
frida- mamma till vincent

frida- mamma till vincent

16 februari 2010 15:13

tror det är viktigt för barn att gå på dagis =), allt kommer gå bra!:D, Kände lika dant när jag ställde vincent i kö på dagis här, tiden går ju så snabbt man hinner inte med ju.
Grattis till Neo i förskott =),

http://vincentsmamma.blogg.se

 
Erika

Erika

16 februari 2010 15:14

Dagis kommer gå bra :D

Ja det ska bli skojigt att få fira Neo på Söndag! Tänk att vi har fått vara med under hela hans första år! :D Hihi
Puss

http://eriikabjoorkman.blogg.se

 
Ingen bild

matilda

16 februari 2010 15:36

jag läser! :D

 
frida- mamma till vincent

frida- mamma till vincent

16 februari 2010 15:51

Japp =), sen när dem lär sig prata mer så blir det änu roligare för dem,

(dock så känns det i hjärtat att gå där ifrån när sitt barn är ledsen, men dem blir ju alltid glada sen)

http://vincentsmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Frida

16 februari 2010 21:37

Jag läser =D

 
Louise

Louise

16 februari 2010 22:44

Jag läser såklart! :)

http://louiseschyberg.blogg.se

 
Emma

Emma

22 februari 2010 13:59

Jag läser, men hur jag hittade din blogg har jag ingenaning om!! :p

http://estrobaek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 april 2010 09:46

http://mammatillneo.blogspot.com om ni vill läsa mitt bloggande så är det denna länken som gäller :) kram på er <3 ...

Av Erica - 5 april 2010 15:23

Glad påsk allihopa, som var typ i förgår eller nåt? haha.   Påskafton spenderades iallafall med Erika, Jimmy och deras två pojkar, det var jätte trevligt, snackade, åt god mat och busade med småttingarna såklart, vi var även en runda i staden i l...

Av Erica - 18 mars 2010 12:27

Igår kom Erika och barnen hit vid 12-tiden, vi gick och handlade, gjorde persiko paj och hade allmänt trevligt, barnen busade och hade så skoj, det är kul att se :) hihi. Sedan kom Jimmy hit efter skolan och det blev mat på schemat - baby soppa, som ...

Av Erica - 16 mars 2010 10:17


  

Av Erica - 16 mars 2010 10:09

Hej folket. Vi har varit ute på promenad för en stund sedan, gick till affären och handlade, Neo såg väldigt trött ut så jag gick och la honom och han somnade nästan med en gång. Tror att han blir lite tröttare av sin förkylning som spökar i kroppe...

Ovido - Quiz & Flashcards